Lösning för ångest för tillfället

2011-03-30 @ 20:22:06

Onsdag idag och ångesten har hållt mig i ett grepp tills ca kl 15. Har fått hjälp och den hjälpte tack och lov.

Har haft möte med psykologen och sedan fick jag träffa en sjuksköterska som kunde ge mig lite medicin.
Doktorn kommer jag att få träffa nästa vecka och prata en del och då blir det nog sjukskrivning och ev medicin förändringar. Så att jag ska kunna ta mig igenom det här.
Sedan var jag tvungen att försöka lösa lite ekonomi för i morgon ska jag till Bollnäs på gyn för förhoppningsvis den sista kontrollen efter missfallet. Skulle inte förvåna mig om det blir en skrapning. Tiden i morgon är 8:30 och det är en ny läkare som jag kommer att få träffa då.
Syrran var hit idag med men hon skulle åka till Gävle istället för att sova hos mig. Men det gör inget jag måste sova tidigt ikväll nu när jag ska upp så tidigt.
Annars så är saknaden enorm efter han och efter pojkarna mina.
Egentligen så skulle jag ha hämtat mina söner denna helg men eftersom att jag har fått komplikationer med missfallet så vart det inställt.
Så baksteg efter baksteg, men jag hoppas på en ljusning och just nu finns jag bara och inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: