Läxa och väntan.

2011-03-28 @ 01:42:32

Jag har lärt mig många saker om mig själv och andra nu under mitt liv.

Och det är att jag älskar en man som har levt under mina regler och vissa han bad mig om var kanske inte så mycket.
Men vi tänker olika om saker, det får så vara, det finns alltid en lösning till det.
En del av vad jag har lärt mig.
Mina vänner och familj är en stor del utav mitt liv, men det är inte dom jag delar min säng med det är inte dom som håller mig när jag gråter mig sömnlös på nätterna, det är inte dom som delar mitt liv varje sekund ni hjälper mig så gott ni kan och jag är er evigt tacksam för att ni står ut med mig. Men jag undrar om inte skulle ni stå ut med mig i mer än någon vecka, varje sekund? Och ni finns där för mig på ett annat sätt sånt som vänner och familj är mot varandra. ( obs inte mina barn det är en stor skillnad de finns alltid där och på ett helt annat sätt.)
Jag vill ha en del som är fast och vid min sida där 24/7 och jag vill vara där för honom också på samma sätt.. Snälla vänner och familj tro inte att jag vill bli av med er, men jag har lärt mig en skillnad som jag inte har vetat om förut.
Jag har aldrig lärt mig så mycket förr under en sån snabb tid. Men det kan vara försent.
Detta var det jag måste lära mig.
Jag har lärt mig min läxa.
Jag kommer aldrig aldrig aldrig göra om detta misstag.
Och jag vet mitt beslut och jag står fast för det..
Just nu är det bara väntan på en annans beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: