1:a november

2008-11-01 @ 23:33:08

Hur konstigt känns inte det.. Det är snart jul!!!!

Idag fyller Karos dotter Elin 2 år.. GRATTIS :-D 
Får se om vi kan kika ut nån dag snart. Skulle vara så kul att träffas... 

Fy vad tiden går fort, snart så blir Sebastian 2 år gammal..  Min fina go plutt som nästan bara är pappas pojke.



Så här såg han ut i torsdags när han var ute o gungade... *haha* Han somnade så sött.




Så där ser han ut när han ska ha min eller Christians mobil *haha* GE MIG!!!!!


Vi klädde ut Sofia igår i stället så kom Alexandra o Annika hit :
 Snygga va :D

Jonathan bara sov sött
Så här sover jag. Med ögonen halvt öppna.

Ja nu så funkar våran bil. Vi vart tvungna att köpa en bättre begagnad startmotor.

Sen sist men inte minst så måste jag säga att jag blir så glad över att läsa om Julian.
Han är så stark, och duktig. 

Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: