Bebis på gång?!

2008-11-03 @ 23:03:18

Oh yeah! Fast det är ju inte jag som ska ha *S*...
Tänker på Jenny i Borlänge som typ har ont just nu...
Spännande att få veta vad det är för en fin liten krabat som legat i hennes mage
i 9 månader och 1 vecka.
Hoppas att allt går bra o att man snart får se den lille,och att det inte tar så jätte lång tid..  :-D

Ja annars så har denna dag inte erbjudit mig mycket mer än att vara sur
 för att varmvattnet aldrig kom.
Trots att Christian försökte fixa detta både igår och idag.
Så tredje gången så funkade..
Så nu har vi typ *tvättahänderna* varmt vatten här i hemmet.
Försökte städa här idag efter att jag kollat lite på Hemsökta Hus..
*Snacka om att jag är torsk på det programmet.*
Men det gick inte så bra för jag ville inte torka golvet med kallvatten,
 så skulle Sebastian hämtas.
Kerstin i Åsbacka hjälpte mig med att hämta Sofia på skolan
för hon skulle hämta Kevin o Alex.
Så var det bara att laga mat, gjorde oxå en fin o god äppelpaj..

Sen bar det av till Åsbacka, för jag skulle skriva ut räkningar som jag betalt.
Så slipper jag betala mer när jag ska iväg till sjukan o så..

Sitter o lyssnar lite på fina EMINEM...

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: