Det var på tiden.

2008-11-10 @ 10:40:27

Att jag skriver igen..
Vad har hänt sen sist? Mycket och inget.
Det har varit såna sega dagar så man knappt har orkat nått.
Sen så har vi flytten framför oss. Så jag orkar knappt bry mig om röran här hemma...
Men idag ska jag ta mig i kragen och dammsuga och torka golven..
Varför blir jag så apatisk över hemmet? Skit samma det blir väl bra till slut.

Nä nu ska här drickas lite kaffe ta hand om Jonathan, sen städa och gå till affären sen hämta barnen,
o laga lite mat och hänga tvätt och allt som en hemma mamma gör!
Men det bästa med att vara mamma det är mina fina barn :-D
Älskar er så mycket


          
Sebastian o Sofia                                Jonathan

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Det va trevligt med ett nytt inlägg:). Du vet att du kan lämna din bloggadress när du skriver till andra va?

    Postat av: karos

    Så söta barn du har.... Puss

    Postat av: Anneli

    Nu har även jag hittat hit =) Kul att läsa bloggar. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: