Äntligen

2008-10-28 @ 23:09:53

Jag tror att jag har skaffat mig en blogg!
Hoppas bara att jag tänker att behålla den och vara en flitig skrivare som jag så ofta annars är *noot*
Hade ju tänkt att ha fina bilder o så när jag skaffade en blogg, men det kanske är lite uteslutet nu när vi ej har en digital kamera... Så jag brukar få bilder av mina fina nära o kära.
Men men jag SKA skaffa en nästa månad annars så blir det aldrig av.

Det har varit en bra dag för mig. Sebastian var på dagis idag 9-15. Sofia har höstlov så hon är hemma o latar sig lite...
Jonathan är ju hemma med, för det mesta ligger han o sover. Ja lite mer vaken har han börjat på att bli, men det kommer väl med stormsteg det med..
Så ringde bovärden o sa att han ville visa lägenheten idag..*Jag som är sååå lat just nu o inte är sååå jätte engagerad i städning**..  Jag svarade att näääh inte nu. Men han svarade bara Jo jag har bara tid nu på förmiddagen.. Så tack o lov tog det 20 minuter innan de kom hit.. Så jag fick undan det värsta..  O det gick väl någorlunda bra..
Ska ju flytta till Ljusne i slutet av nästa månad.. Skönt och läskigt.. Det jobbigaste kommer att bli urstädningen. O själva flytten är ju heller inte så där super kul. Men det är nice sen när man fått ordning på det nya stället.

Ja sen så tänker jag på Anneli, Fredrik, Nattis och Julian som är i Gbg just nu o väntar på operationen. Uffa kan inte förstå varför att det måste vara så.
Det var idag som operationen skulle ha blivit, men det var visst nå krångel med biva. Vilken stress o press.
Ska tända mitt ljus i morgon för dig Julian o din fina familj.

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    ÅÅ vad roligt med en ny blogg att läsa:)!! Jag ska läsa den varje dag. Du kan ju sno bilder på nätet och så:).

    Postat av: Jenny

    Hihii jag har hittat dig! Här är det massor med snö men ingen bebis ler/Kram

    Postat av: Sara.

    hej! allt bra? kolla gärna in min blogg:)

    ha en jätte bra dag:)

    Postat av: matilda

    tja! kolla in och kommentera min blogg! ;):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: