Denna dag

2008-10-30 @ 22:48:10

Började segt. Vaknade 9.30 tror ja, med en härlig huvudvärk. Sedan åts det frukost och det var bara allmänt segt. Sofia fick hit sin kompis Elin. De lekte förvånadsvärt bra.
 De brukar tendera att leka väldigt intensivt och hitta på en massa knasiga bus..

Karos var  hit en snabbis efter deras hus sökande  o hämtade en film till Emilia som jag spelat in på disney channel.
Det är filmen om Tingeling tror nog att hennes mamma tycker lika mycket om filmen :-P

 tinkerbell-movie.jpg

Sen har jag pratat med fina Anneli både idag och igår. Det är sååå skönt att höra att allt går bra för deras Julian.
Han är så stark så att han kallades för Avdelningens STARKASTE. Heja Julian du är sååå duktig.

Senare idag bar det av till barnens hus och där inhandlades det en Spinderella klänning till Sofia *flina*. Och guldfärg till håret *S*. 
Men den Spinderella dräkten var inte så där som i reklambladet *för den var nog slut* utan den var svart och orangefärgad. Hon vart sååå glad :-D
Sebastian fick äntligen en sån där hink med olika former att stoppa i.. O Jonathan fick en sån där gammeldags bitgrej som är orange o en massa *kospenar* sticker ut.....
Haha vad jag förklarar bra va.. Får ta kort sen o visa.

Så ringde Sara till mig o vi skulle iväg till Kilafors o hämta lite saker som vi beställt hemma hos hennes vän..
Men det var en grej som hade utgått så det var mindre kul, men jag fick iaf tillbaka pengar.
Sen bar det av till Bollnäs så käkade vi på Max *mums*, med hennes kille Anders.
Han var nämligen där på nån mc klubb o höll på med sin bike. haha så kom det en massa folk dit med o gud vad jag inte kände mig hemma där.. *S*
På hemvägen så for vi nu gamla vägar *gaahh* vad vi jagade upp oss. Så visade Sara mig deras hus som de har köpt idag,
jag såg att det lyste där men sen så såg man inte mycket mer..
Ja jag kan ju säga att jag var mer eller mindre livrädd att åka efter de där läskiga vägarna.
Det såg ut som om vägarna var handplockade från skräckisar så man bara väntade på att nått skulle hända.
O så fort det fladdrade till i skogen så hoppade jag till. O jag bad henne att om vi skulle köra på nått så skulle vi absolut inte stanna *haha*.
O vi ville definitivt inte få nå motorfel....
The hellride kan man kalla det. Kändes som när man var barn o åkte spöktåget eller nått sånt *haha*

1.1723!scaled_c0c0eb48.jpg


Messade Jenny idag med o frågade om det blir nån bebis snart. Hon har gått över 3 dagar.
Så känner man sig så tjatig med, men man bara väntar på att dom ska ringa o säga nu har bebis kommit eller nu är bebis på väg ut..
Hoppas att hon slipper gå över så länge.. Vet ju hur det är själv, man längtar tills bebisen kommer ut..

Nä nu ska jag fortsätta prata med Karos i telen o senare mysa med min fina älskling



                                                                               
                                                      186.jpg

Ha en bra kväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: