27 år

2009-04-17 @ 17:27:42

Japp førsta fødelsedagen utomlands :-P

Jætte snællt av Christians førældrar att fixa o trixa.
Fick 1 paket på morgonen. Det var en termos som jag ønskade mig och i kuvertet låg 300 sv kronor.
Vart så glad : D
Sen kom Christian med 10 rosor *haha* Det ær typ andra gången det har hænt.

Av Christians mormor fick jag ett stort paket Toffefee.. *mmums*
Men inte bra før figuren..

Tack alla som har skrivit och skickat sms..

Længtar efter er alla...

I morgon kan ni ha telefonerna brevid er før då kommer jag att ringa nær vi ær i Sverige..

Kram från Tanten

Kommentarer
    Postat av: Anneli Bergkvist

    Grattis min gamla kompis =)

    Det är tur att du testar på åldrandet en bit före mej så att jag kan bli varnad när livet går utför hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: