Hejdå o glad påsk!

2009-04-08 @ 10:27:09

Ja då sitter man här igen *S*

Idag ska det bli ganska mycket gjort.
Det ska städas o bakas o plockas och tvättas..

Sen i morgon bär det av till Smålandsstenar, där ska vi övernatta hos Sofias farmor o farfar.
Eller så blir det i Tezz o Krilles hus.
Sofias faster Julia har ordnat och pusslat så att Sofia ska kunna stanna där.
Och Sofia ville hellre stanna där än att följa med till Danmark. Och självklart får hon bestämma det själv.
Det är ju inte så ofta hon träffar dom. Tycker att det var gulligt gjort av dem alla att erbjuda övernattning med :-)
Ja så på fredag sticker vi vidare till Danmark och blir där tills 18:e eller nått sånt..
Så det är första gången jag firar min födelsedag utomlands *asg*

Ja var ju till doktorn med Sofia i måndags med, hon hade fått en ny öroninflammation i Höger öra..
Veckan innan hade hon i Vänster öra..
Men doktorn såg lite fundersam ut när hon sa att hon inte hade ont i vänster öra än för det såg tydligen inte fint ut.
Så det vart en starkare penicillin kur som hon ska äta i en vecka 3 ggr om dan.
Sen om 5-6 veckor så ska vi bli kallade till öronläkaren i stan. Eftersom hon har haft så mycket problem med öronen..

Jonathan o Sebastian är oxå bättre. Och nu funkar det bättre med Jonathans medicin.. Var ju in akut med honom i Fredags.. Han lät jätte illa och det hjälpte inte mycket med medicinen då..
Det enda rekommendationen jag fick var att han skulle sova i bilbarnstolen för att  han var en mycket förkyld kille..
Men de på barnmottagningen sa att de skulle kolla upp om han inte behövde en till medicin sen när han blir så där jätte förkyld.

Igår kväll var jag hem till Annika med :-) Var dit en snabbis i Söndags.
Så jag lovade henne att jag skulle komma dit innan det bar av till danmark.
Vi kollade på twilight och hon tyckte om den filmen mycket :-)

Nä nu vill Sebastian ha sin mamma..
Skriver kanske mer sen..
 

               

I övrigt GLAD PÅSK på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: