Borlänge!

2009-02-20 @ 22:21:45

Idag bar det av till vackra Dalarna..
Närmare bestämt Borlänge.
Dit åkte vi och spenderade 1152,50 kr på  Biltema, så att vi får en laglig bil igen..  *S*
Sparade typ 1000-1500 kr på att åka dit inklusive bensinen..
Det var hela familjen som for. Sofia fick ta ledigt idag, för vi passade på att hälsa på hos
Perra, Jenny, Emma och Ellen.
Det var roligt att få träffa dem :-)
Resan började  strax före 10 sen var vi hemma igen till kl 17.
Fick låna en bil utav Christians jobbarkompis.. En ford galaxy det  var härligt att åka i en bil som
hade mycket plats. Vi har ju en ful vit Golf kombi *som jag inte gillar längre*...
Ellen hade växt jätte mycket och Jenny´s nya smeknamn är *Chopstick*, vi konstaterade att
trumpinnen inte passade längre *S*.
Skulle vilja ha det så att gå ner i vikt efter förlossningen istället för att öka i vikt efteråt.
Min ämnesomsättning är nog bättre när jag är gravid för då går jag inte upp mycket i vikt.
Men det kommer efteråt i stället.. Men men skam den som ger sig.
Känner bara att jag inte har tid att motionera och allt sådant.. Visst går jag, men det är inte tillräckligt.
Sen när barnen är lite större tänkte jag mig att hitta på nått. Så nu gäller det ju bara att hålla vikten som man har..
Jag tänker iaf inte gå upp mer..
Det värsta är väl egentligen inte vikten utan allt sladder.. Hade jag en platt mage så skulle jag nog trivas bättre.
Men samtidigt är jag ju glad för min mage för det har ju faktiskt bott 3 underbara barn där i nio månader var.

Har inga bilder idag , brukar inte ha så många heller. Men men det kommer väl.

Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: