Här var det magsjuka!!!

2009-02-25 @ 11:15:06

Japp i natt börjades det med kräkningar.... Sebastian var först ut.. Jag och Christian var vakna halva natten
och upp igen halv åtta. Då började Jonathan oxå att kräkas.
Så nu sitter man här och väntar på att nästa ska insjukna..
Hatar vekligen magsjuka..
Det värsta är när barnen är sjuk.....
Sofia och Sebastian skulle ha klippt sig idag med, men det var bara att avboka.
Fick en ny tid på måndag..'
Jag bäddade rent i sängen i går kväll med. Hade tvättstuga i går med.
Så det var bara att fixa en tvätt tid idag med så att jag kan få rent mitt dun täcke..
Och alla andra saker som är nerkräkta..

Nä nu ska jag sluta..
Heddå

Kommentarer
    Postat av: Anneli

    Ohh fy fan =( Tycker verkligen synd om er. Magsjuka är fan det värsta man kan åka på =(

    Postat av: Marielle

    Ja det va ju tur vi kom den helgen vi gjorde å hälsade på er. Hur ser det ut idag då?

    Postat av: Marielle

    Utmaning i min blogg till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: