Sebastian hemma

2009-02-03 @ 14:14:26

Ja idag har Sebastian varit hemma, lite förkyld..
Så jag pratade med dom på dagis och de tyckte oxå att han skulle vara hemma en dag.
Skulle återkomma i morgon och se om det är bättre.
Annars så har Jonathan haft svår hosta nu igår kväll och natt.

Ringde idag till barnkliniken i Hudiksvall, men de hade inte fått in någon remiss.
Och tjejen jag pratade med var trevlig och sa att det skulle inte dröja lång tid innan vi fick komma dit.
Men iaf så ringde jag till Ljusne Hälsocentral och frågade om remissen kommit iväg,
berättade även att jag varit i kontakt med Hudiksvall... Fick då reda på att remissen gått iväg
den 31:a Januari??!! *det var i lördags, vi var dit för en vecka sen!!* och den remissen hade gått till
Söderhamns barnklinik. Så det var bara att ringa dit och bemöttes av en mindre glad sköterska,
när jag förklarade för henne att jag trodde att vi skulle till Hudiksvall.
Men iaf så tackade jag och tog emot hjälp snarast möjligen. Och om de får in remissen idag
skulle hon ringa senare på eftermiddagen och då får vi komma till dem på torsdag, för
att kolla upp Jonathan.
Tycker det är ganska krångligt att förklara för dem hur han är och låter.
Försökte också förklara hur vi blivit bemött av en viss läkare. Och varav 2 andra läkare
säger helt annorlunda...
Ja jag hoppas iaf allt går som det ska nu.

Nää nu ska jag kolla om min fis- fia är på väg hem ifrån skolan..
Hon går själv nu vissa dagar *STORA TJEJEN*

Heddå

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Det är då fan att man ska bli olika behandlad när det dessutom gäller små barn. Dem är ju till för att hjälpa inte vara sådär. Klart man vill ha en förklaring och en hjälp till ens lilla barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: