Söndag

2009-02-01 @ 23:18:44

På den dagen vilade gud.. Det gjorde jag igår.
Har varit konstig två dagar i rad nu, alltså kännts som jag gått runt i en bomullsvärld.
Men idag ansträngde jag mig att gå till tvätten och tvätta, sist jag var där var i torsdagskväll.
Så det var inte mycke tvätt men det är lika bra att tvätta för annars så växer högarna snabbt.
Sebastian har varit på mindre bra humör idag..
Sofia hon har skaffat sig en vän som heter Malin de leker nästan varendaste dag :-D
Jonathan har varit kinkig hela tiden och hostan kan jag bli nervklen på...
Tänk om de kunde prata och säga vart de har ont nånstans.....
Tycker det är skönt med Sofia och Sebastian för de visar och berättar...
Längtar tills vi kommer iväg till Hudik faktiskt.
Men då kanske man kommer iväg därifrån med mer frågor än svar...
Eller så blir det helt tvärs om...
Ja det lär ju märkas.
Tråkigt på tv:n är det med typiskt I-lands problem.....
Ska väl ut och kolla på nå roliga saker innan det bär av till sängen.
För i morgon är det allvar igen.


Efter att hon tvättat bort sminket själv *haha*  Sofia


   Sebastian


  Och lilla Jonathan

Mina fina barn.. :-D

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Vad tuff Fia såg ut på bilden:D! Vad skojigt med kort i din blogg:). När är det ni har tid för hudik? Klart du är nervös och blir orolig när han är sådär och inget vettigt svar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: