Utmanad

2009-01-28 @ 22:19:12

4 av mina favorit program på tv
1. Grey´s anatomy
2. Desperate Housewives
3. Hemsökta hus
4. Dokumentärer


4 saker som jag gjorde igår
1. Var in till stan på möte
2. Var på apoteket
3. Hämtade 2 av mina barn skola o dagis
4. Var vaken till efter halv fyra med Jonathan som är sjuk


4 saker som jag längtar till

1. Tills man får svar på vad som gör Jonathan sjuk.
2. Att få ett jobb
3. Finare väder
4. att bli 40 år :-P

4 favorit restauranger

1. Kerstins Mat 
2. Mandarine Palace
3. Tex Mex
4. Max

4 saker på min önskelista

1. Att det går snabbt att komma till barnkliniken. Och att få svar o så.
2. Att alla mina fina barn får ett bra liv
3. Få bättre inkomst
4. Att alla som jag  älskar  * familj och vänner* ska få all lycka i världen

4 personer som jag utmanar
1. Karos
2. Jenny
3. Melle
4. Nån som vill göra den för Anneli vart jag utmanad av :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: