Världens tråkigaste jag!

2009-07-23 @ 00:46:33

Ja det har jag varit..

Det här har hänt sen sist:

Besök i från Danmark: Christians bror Henrik och deras gemensamma vän Nils-Peter har varit här.
De kom på lördagen när rockweekend var.. Och dit var jag med Karos, Magnus och Linus.. 
Fast vi stog bara vid rockcamp. Skulle aldrig betala in mig för så dyra pengar..
Vi såg riktigt bra endå och vi tittade på Edguy och Dimmu Borgir.
De var helt ok.

Sen löpte hela veckan snabbt av.
Det varvades av Jonathan som sket så lillrumpen var alldeles röd, och det kom alltså hela tiden. Och samtidigt som Sebastian var förstoppad, så då fick vi en klyx av Anneli och Fredrik.
Och det funkade jätte bra! Tack snälla fina vänner.

Tandvärk fick jag med *har en visdoms tand som inte har kommit fram. och resten kan ni ju gissa er till*..
Var till tandläkaren på fredagen där sa hon att hon bara skulle spola ur, sen ska jag få dra den ena iaf den 17:e augusti. 
Men det  vart bara värre så nu i måndags var jag in igen fast till tandhörnan för de andra har semester denna vecka. Så spolade han ur igen och sen vart det pencillin i en vecka.

Ja så i Söndags så kom  min Sofia hem :-D 
Så skönt att hon är hemma, spelade lite spel och sånt med henne och bara myste.

Annars så känner jag mig rätt sliten måste jag säga men jag ska försöka rycka upp mig.. 


Ha det bra bilder kommer en annan dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: