Hello...

2009-06-22 @ 10:24:40

Jag är ganska dålig på det här med att skriva..

På legoland  <---- Legoland 


   <--- Jonathan, Farmor, Trine, Sebastian, Sofia och jag i bakgrunden.


Sofia är hajmat *S* <----- Sofia är hajmat *S*


Ja vi har ju varit på legoland, och i Lördags så var det sommarfest hemma hos Christians syster och hennes man.
Sommarfesten är för att familjen har blivit så stor, så nu var det bara från Christians pappas sida.

Det var roligt, god mat, kubbspelande och trevligt sällskap.

Trine och Henriks hus <--- Trine o Henriks hus

Jag får blogga lite senare och lägga in fler bilder. Nu ska iväg till stranden, och sen ska vi iväg till Odense och handla födelsedagspresenter till Jonathan som fyller år i morgon.. Min bebis blir 1 år....

Hejdå

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Härligt att ni har det bra i DK! Här hemma är det faktiskt oxå varmt =) Kjamen

    Postat av: Anonym

    Trevligt att ni kommer på dopet.....Har ju blivit lite sjukdom i Åsbacka så det kommer nog ingen där i från =( Men man kan ju inte rå för att man blir sjuk. Kerstin har fått bältros om du inte hört det. Kjam

    Postat av: Marielle

    Jätte roligt med bilder. Kul att se huset med. Kan du inte visa Christians föräldrars hus med så man får se vart ni är och vart han har vuxit upp:)? Hoppas ni hade det skoj på legoland. Trivdes Fia?

    Postat av: Anonym

    så kul du måste ha gumman... Saknar dej så mycket... krama barnen från mej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: