Jag har inte

2009-06-13 @ 18:35:19

lagt in bilder här på Sofias avslutning.

Men jag ska göra det snart.
Har varit lite fullt upp, och sen så har jag slutat amma Jonathan.
Han blir 1 år nu den 23:e.
Och det är inte riktigt frivilligt heller, men av personliga skäl.
Det kanske jag kan ta en annan gång.

Stackars Jonathan som inte har velat ta välling, men nu har han inget val.
Men han har endå flitigt ätit vällingen.

Så mina stackars tuttar har varit som stenar och ömma och alldeles knöliga.
Hittade inte bröstpumpen heller och kunde inte riktigt handpumpa heller,
Men idag satte jag mig ner och tvingade ut mjölken med händerna. Och snälla Christian letade efter bröstpumpen
och hittade den :-D

Just nu har jag klingande barnskratt här Sofia blåser upp en ballong och släpper den.
Det tycker Sebastian är såå himla kul så att han skrattar så att han kiknar.

Orkar inte skriva mer för jag är slut.
Men får se om jag uppdaterar med bilder på Sofias avslutning,

Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: