Ska snart

2009-06-12 @ 09:15:56

Iväg på Sofias skola avslutning.

Har fixat och trixat lite med hennes hår och det vart bra :-D

Har tagit kort på henne men jag hinner inte lägga in dem nu så det kommer efter avslutningen..
Hon blev extra söt med lockar och allt. Så fick hon låna mitt halsband som jag fått från Christians
mamma och pappa..

Igår så var Melle och Kenneth här med Vinga och bebis :-D
Så söt men tog jag kort! Näää.
Men det kommer jag att göra nästa gång.
Så kom Anneli, Fredrik, Nathali och Julian hit, det är så roligt att träffa er alla.

Nu ska jag försöka göra mig i ordning till avslutningen.

Kram

Kommentarer
    Postat av: Anneli

    Blev bara en liten snabbvisit men vi får ta en längre när det finns lite mer tid =)



    Mysigt med skolavslutning =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: