Sofias avslutning

2009-06-15 @ 16:23:32

Ja så här såg Sofia ut på avslutningen. Sockersöt :-D






Sofias avslutning 2009-06-12

Vi kom till Ljusne kyrka kl 09:45.
Då var det mycket folk.
Vi gick in i kyrkan som redan kändes jätte full med folk, så tog jag med vagnen in och
tänkte ha Jonathan i den, vi ställde oss närmast dörren mellan kyrkbänkarna och väggen
och tänkte att här lär vi ju kunna komma ut snabbt och smidigt och inget spring.
Hahahahaha.

Minsan så skulle det in en massa folk där vi stog och inte nog med det kom alla skolbarnen just då
när jag blockerade ingången med vagnen. Inte alls kul.
När skolbarnen skulle sätta sig så räckte inte bänkarna till heller så folket som satt ner vart
tvungna att flytta sig. Jag försökte få ut vagnen ute i kyrkentrèn, och det kändes lite som ett
mission impossible, men det gick.
Sen trängde vi in oss i folkmassan igen jag o Jonathan.
Sebastian tröttnade snabbt, så Christian och han gick utanför.
Jonathan han rockade loss och klappade händerna, dansade i min famn och sjöng.
Sen tröttnade även han ur.

Vi fick iaf höra Sofias klass sjunga och några till :-D

Så tyvärr kan jag ju inte säga att jag uppskattade denna avslutning, för det var för mycket folk.
Högstadiet har sin egna avslutning, men det har inte låg- o mellanstadiet.


Här är det lite folk som var i kyrkan.
Lite av allt folk som nyss stått och trängts inne i kyrkan.

Hoppas verkligen att det blir mindre nästa år.

Kommentarer
    Postat av: Jenny

    När åker ni till DK? Hoppas ni får bättre väder där än vad det är här! Hur länge blir ni borta? Har ni något inplanerat?



    //kjam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: