Tråk och trök.

2009-06-07 @ 18:45:25

Det är en sån där dag som man bara vill ha överstökad.
Eller ge mig en ny söndag.
Ja den här dagen har varit allt annat än händelserik och wow känsla.

Skrev inget igår heller.

Christian var ut iaf och kollade på Sverige-Danmark med några av hans danska jobbarkollegor.
Hade på känn att damnark skulle vinna igår, sa till Christian att jag ville satsa pengar på det, men det ville inte han
för att Sverige har ju vunnit 13 år i rad.

Haha dom vann.

Så skulle Christian komma hem tidigt, *som vanligt när karlar säger nått sånt*.
Han bestämde sig iaf för att försöka para ihop Jakob med en tjej.
Det gick bra ända tills de skulle in i taxin. Då ville tjejen att Christian skulle med *pratade med honom i telefonen då*.
Så jag sa att men då är hon ju inte intresserad av Jakob då är det ju dig hon är
intresserad av men Christian fattade inte det *asg*
Han sa bara nääää det är hon ju inte..
Så hörde jag fröken i andra sidan luren och hon sa kom med du oxå, nej sa Christian mina barn saknar mig...
Så jag ska hem..

Sen fick han inte tag i Palle som lovade att skjutsa honom, men han svarade som sagt inte.
Så då raggade Christian tydligen tag i min bror Östen som jobbar på krysset och fick skjuts hem av honom.

Så klockan 3:13 inatt ringde det som en tok på dörren, jag flög upp och öppnade dörren där stog Christian och en av hans jobbar kompisar.
Ja för att tillägga var jag inte riktigt anständig för jag öppnade dörren i bh och trosor, kan lova att det var sista gången jag gjorde det..

Hum ska väl ner och rösta oxå de stänger kl 21 så nog hinner jag alltid..

Heddå.
Bilder blir det kanske sen

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Jag skulle vilja veta vem den tjejen är haha. Hon ville alltså ha din Christian o spelade med på Jacob hehe. Vilken tur att han inte följde med henne hem!! Får ja fråga vad Christian o hans jobbarkompis hittade på hemma? Jag skulle bli galen om K plingade på dörren mitt i natten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: