Bebis och ont i nacken.

2009-05-30 @ 19:35:04

Ja här sitter jag lite bättre än igår.
Skulle sträcka på kroppen igår och fullföljde inte hela sträckningen och då började det att göra ont.
Hela nacken och överdelen av ryggen går enda ut i vänsterarmen.
Från Karin 27 år till Hulda 95 år.

Så igår var jag inte aktiv, idag är det lite bättre men det är nog tack vara Voltaren tabletter och Voltaren plåster.
Måste säga att det är jätte drygt för att jag skulle städa igår och tvätta.
Det vart bara tvättning...
Sen idag ska vi iväg till Karos o Magnus och spela kubb, och det tänker jag minsan göra....


Så vill jag berätta att Melle och Kenneth blev föräldrar igen igår. Kl 05:40 kom en söt liten pojke ut.
Grattis till er från hela min familj.
Jag hade tänkt att skriva det igår men jag hade föööör ont
.

Ja iaf så kollade jag på lg.se idag, för att se Melle o Kenneths bebis.
Så passade jag på att kolla på Jonathan´s bild på lg..

Han var inte lik sig..  Men pappa Christian var värre för han kände inte ens igen honom, han sa *Den där ser mer nyfödd ut*... *hahahaha*. Kan tro att han blir mobbad nu... 



Idag har det ju varit ett härligt väder, så barnen har badat för fulla muggar.

Sofia, Jonathan och Sebastian badar <---- Sofia, Jonathan o Sebastian badar.


Tog fler bilder med men jag orkar inte lägga in dom.

Nu ska jag dricka upp kaffet sen bär det av hem till Karos och Magnus..
Ha en bra kväll kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: