Hudmottagningen

2009-10-29 @ 08:13:01

Idag bär det av till Hudmottagnigen! Kl 11:20.
Ska kolla upp vad det är jag har på händerna..

Sofia ska iväg på Hällåsen med sin kompis Ellinor och hennes mamma. Det kommer att bli roligt för henne :-D

Annars så är det väl inte så mycket som har hänt.
Varit till jobbcoachen och pratat. Avvaktar svar ifrån ett nystartat ställe. Där är det först praktik som sedan kan leda till ett jobb.
Det skulle vara toppen. Jag bara hoppas på att få någonting. Så ska jag fundera ut lite runt min familj och vänner om  jag känner någon som har något jobb som jag skulle kunna tänka mig som praktikställe. Men det blir liite krångligt. För de flesta pluggar *haha*.

Nä snart göra sig i ordning kanske..

Kram

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Å vad kul med nytt ställe dessutom. Hoppas för din skull att dem tar emot praktikanter. Hur kommer det sig att du valde att åka upp till Hudik nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: