Efter igen

2010-12-13 @ 20:18:07

Med skrivandet här.

Ja helgen som har varit har inte varit händelserik.
Bara vandrat ner till konsum när det har behövts (det vill säga varje dag)
Har varit riktigt trött o seg o somnat på soffan av o till. Men i natt så somnade jag inte förens halv fem..
Vaknade då på soffan vid 8 på morgonen. Trodde att nacken skulle gå av.
Gick in till sängen o myste med bubben som låg o snarkade *hehe* men han lät inte alldeles förmycket.

Missade bussen och beslöt mig för att ha en hemmadag med hemuppgifter från kursen. Så i morgon måste jag ut o fråga en massa frågor till en massa butiker eller saker som jag är intresserade av.

Lilla Karos har oxå varit på besök här både igår o idag. Riktigt skojigt har det varit. Bjöd henne på frukost.

Och snart kommer lilla Sofia med. :-D Hon kommer på natten till lördagen.
Hennes pappa ringde o frågade om det gick bra. Och det ska det väl göra :-D Fru nattuggla här.
Men bara för det kommer jag väl bara att somna o vakna av att det ringer på både telefon och dörren.

Nä nu måste jag gå o koka kaffe innan jag somnar på soffan. Har ingen lust att vara vaken till halv fem i natt igen.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: