Fisarna mina

2010-12-02 @ 18:19:04

saknar er så..

För mig o Sofia tickar dagarna neråt iaf. Men för pojkarna o mig så känns det som det står stilla. Det är varken mitt fel eller pojkarnas fel.
Det ska bli så skönt att förhoppningsvis få hjälp med detta.
Och få svar förengångs skull.
Istället för att varje dag sitta o fundera o grubbla. Ransaka mig själv av vad jag skulle göra o gjort.
Jag kan inte förändra något i dåtiden det enda jag kan försöka förändra är framtiden.
O det är det jag håller på med.
Älskade barn snart är det jul och jag hoppas att jag får ha alla mina barn då.
Det är vad jag önskar som julklapp i år.

Jonathan och Sebastian har haft kul med Sofias pompoms... Barnen åker karusell på strömmingsleken
Jonathan                                                                                Sebastian o Sofia
Mamma älskar er så...

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Jag känner verkligen med dig Karin. Tungt att var autan barnen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: