Lyssnar på Muse

2010-12-05 @ 18:53:18

Och har annars allmänt tråkigt och är seg.
Förkylningen har väl tagit ut sin rätt på mig.

Ja i fredags var jag ledig ifrån kursen i Bollnäs.
Så var jag på möte med min advokat Carl Lindström. Det var skönt att få hjälp. Men jag kommer inte att skriva ut det här på grund av att det är lite känsligt än så länge. Jag avvaktar tills jag vet mer, och framförallt hur det ser ut till jul.

Sen efter mötet gick jag runt lite på stan o filosiferade lite varpå jag träffade Annika o Jessica, passade på att luncha lite med dom, och när vi satt och åt så låste sig min käke på vänster sida. Jag fick lite småpanik måste jag säga. Efter 3-4 minuter small det bara till i käken och vips kunde jag öppna munnen ordentligt igen. Det höll på att låsa sig igen men men peppar peppar ta i trä så höll käken sedan. Men öm och obehaglig känsla har jag än. Tog sedan bussen ut till Åsbacka och åkte fram o tillbaka in till stan den dagen kändes det som. Ringde även till min arbetsförmedlare som var en aning spydig och lyssnade inte på mig ordentligt. Inte alls kul. Man känner sig dumförklarad. Men jag ska visa henne att jag är bättre än så..... Morr

Sen igår skulle jag ha varit hem till Karos men det vart inställt när hon ringde på fredag *sen kväll* och sa att Elin hade magsjuka. Så då sa jag att aldrig i livet att jag kommer för jag vill inte ha någon magsjuka.
Så jag tog på mig skorna och åkte in till stan för att kolla lite mer på rean som dom har på Hollywood *om man åker upp med rulltrappan* och jag fyndad lite saker, medans jag för 2:a gången är inne på hollywood  så ringer Melle till mig och frågar vad jag gör. Och hon frågade om jag ville umgås med dom o följa med hem till Anneli o Fredrik o sedan hem till dom.
Så jag följde med o hade en jätte mysig dag. Men var tvungen att åka med 20:50 bussen ifrån stan med Älsklingen som hade slutat jobba då.
När vi kom hem så myste vi bara och pratade.
Jag är så glad för min älskling, han är den rätta för mig :-D

Idag så har jag bara slappat. Har inte orkat göra många knop för förkylningen har gjort mig slut.
Så nu sitter jag bara här och längtar efter älsklingen.

Skriver mer i morgon...
KramUte med älskling i Vallvik

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Du ser inte så glad ut på bilden Karin. Vad funderar du på där?

    Postat av: Karin Abdul Ghafour

    Hahaha Melle jag är sur för att gubben jagade mig med kameran o skulle ta kort på mig hela tiden osminkad o allt :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: