Torsdag

2010-12-02 @ 18:12:59

Det känns på sätt o vis att det har varit torsdag, men ändå på något konstigt vis har jag trott att det har varit en onsdag.!

Jag vet ja är inte som alla andra barn :-P
Oftast för mig är en torsdag en sån där döööödag där inget händer.
Men det fick min syster mig att ändra uppfattning om.
Hahaha.
Idag har jag även varit hem till Palle o Annas lägenhet igen. Där fick jag åka med Palle o hjälpa han att välja byrå.
Han hittade en för 695kr på ÖoB. Tycker att den serien är snygg. Det är mörkbrunt trä och svarta lådor till.
Så kom han hem o började sätta ihop den o jag kunde ju inte låta bli att dryga mig lite jag sjöng "skluuuuva skluuuuuva in deeeen läääääääättt så att allting siiiiittttellllll läääääätttttttttt"
Hahaha Palle kunde knappt skruva ihop den när jag var där. Dels för att min sång lät förskräckligt och han började flina o skratta och ruska på huvuvdet.
Sen åkte jag o syrran till Vallvik där jag skrev ut ett papper till henne. Det var om hennes födelsedagspresent från mig.
Sen åkte vi till affären och syrran köpte med sig en pizza som vi delade på här hemma hos mig.
Så var det väl bara allmänt slappande på soffan sen.
I morgon är jag ledig från kursen o då ska jag in till advokaten kl 9:30. Kan tro att jag kommer att vara trött.
Men jag längtar o jag hoppas att jag ska kunna få fler svar än frågor när jag kommer därifrån.
Skriver mer om det i morgon.
Pöss o kram o nej jag har inga bra bilder att lägga ut just nu..

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Det är härligt att någon kan ändra på det negativa till det bättre:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: