Wehoo

2010-12-05 @ 21:56:38

Snart kommer älskling hem med en special pizza till mig :-D
Åhhh vad jag längtar. Han lovade att ta med chips o godis oxå.. En riktigt onyttig afton kommer det att bli.
Sen har jag skrivit ett brev till migrationsverket det handlar om varför Moukhtar ska stanna kvar hos mig.
Det brevet ska lämnas in i morgon.
Det är jobbigt att aldrig veta när resedatumet kommer att komma det kan vara allt från 3-6 månader.
Och framför allt kommer det att vara jobbigt om han kommer att få åka..
Men hoppet är det sista som dör...
Vi slår våra kloka huvuden ihop :-D


Kram

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Men duu vilken lyxig kväll. Ingen GI där inte ;). Tänk om jag hade samma goda sak med. Vad kul att se bilder i bloggen :).

    Postat av: Karin Abdul Ghafour

    Ja du jag åt o jag åt :-D Tack vad skoj att höra :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: