Världens bästa vänner och ont i axeln!

2010-01-09 @ 20:18:03

Så har denna dagen oxå vandrat på till kväll.
Igår morse åkte Sebastian på magsjuka. *tror vi*.. Han hade feber och sket löst. Sen började han kräkas när han kom hem till mig. Det är min helg så det kändes väl inte jätte kul med magsjukan. Han fick inte behålla någonting den stackarn och han var alldeles slut. Så fick han actimel att dricka och det klarade hans mage av.

Sen idag vaknade barnen hur pigga som helst... Sebastian har verkligen haft överskottsenergi hela dagen.
Han har bara bajsat 1 gång idag och det var hårt. Det brukar ju i regel vara löst...
Så jag och Christian pratade lite om det och sa att vi måste kontakta någon som får kolla upp hans mage..

Ja annars så har Sara och Anders varit hit idag :-D Och då fick jag med min säng som jag ska få köpa av dom för 1500kr. Då är det en boxmadrass, säng gavlar *i svart smide* och 2 sängbord. Jag ska få låna deras bäddmadrass tills jag kan köpa en egen.

Sen så hade de med sig en massa fina saker jag fick av dom med. Bestick, glas, en till elvisp *för den jag fick av Cina fick jag en stöt av då den var utdragen* en lasse åberg tavla, lakan, handdukar, kökshanddukar, gardiner, ljus och ljushållare, 2st billys hyllor. Nu kommer jag faktiskt inte ihåg allt. Men det var jätte fina saker :-D

Jag har så snälla fina vänner/familj och jag är så tacksam för eran hjälp *alla har bidragit med nått, antingen inflyttningspresenter eller bärhjälp och flytthjälp och utlåning av alla möjliga saker, ihop skruvning av sängar och ja jag vill tacka för allt*.

utav Melle och Kenneth fick jag en ny fin limegrön filt att ha och mysa med i soffan och 2 st trisslotter och en utav dom var det vinst på 25kr :-D Sen köpte det med sig en massa saker till mig som jag fick utav dom.

Så vill jag påpeka att Christian har varit snäll och handla hit saker till mig och barnen nu när Sebastian varit sjuk.
Men det spelar nog ingen roll för han har nog ställt upp endå..

Ja ett tacksägelsebrev kanske det här kallas :-P

Nu ska jag gå och glutta lite på tv det är ju skrik helg på 5:an :-D


Kram


Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Vad glad jag blir när du berättar att du känner sån tacksamhet Karin. Att du får till det hemma och att det finns goda själar runt om dig med. KRAM <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: