En Karin....

2011-06-12 @ 21:48:15

Detta är en kort på mig, inte taget för alldeles länge sedan.
En Karin som inte vill längre.
En Karin som försöker hitta tillbaka till livet.
En Karin som river ifrån.
En Karin som kan ha för mycket tankar.
En Karin som kan vara osjälvständig med borderline.
En Karin som inte vet hur hon ska göra.
En Karin som vill ha lycka.
Vem vill att hon ska vara lycklig?
Hon vill vara lycklig, kan hon låta sig själv bli lycklig?
Kan någon låta henne bli lycklig.
En Karin som försöker hitta tillbaka till sina barn.
En Karin som älskar sina barn till döds.
En Karin som älskar sin Moukhtar.
En Karin som blir frustrerad över hur hennes liv har blivit.
En Karin som försöker leva med sin lilla personlighetsstörning,
utan att låta den drabba dem hon älskar.
En Karin som försöker hitta viljan att leva.
En Karin som inte längre vill trycka ner sig själv.
En Karin som har fått nog av människor som vill trycka ner henne.
En Karin som vill dela sitt liv med sin Moukhtar och sina barn.
Evighet vad är det?
När börjar den och när tar den slut.

En Karin som vill ta kontroll över sitt liv.
En Karin som vill hitta viljan att leva för sina barn och sin man.
Idag har det varit en svår dag.
En känslomässigt svår dag.
En äcklig dag som jag inte vill känna av.

En Karin som vill slippa sina handikapp.
En Karin som skulle vilja göra allt annorlunda.
En Karin som vill slappna av.
En Karin som är för snäll.
Vissa har satt spår i mitt liv.
Vissa spår har varit dåliga andra har varit bra.
Det har format mig till den människa jag är.
En människa som inte vill ge samma saker till sina barn som hon själv har varit med om.
Hon vill bara att dom ska ha det bra.
En Karin som ska försöka hitta motivationen tillbaka.
Och hon kan få den tillbaka.
Allt hon behöver ibland är tid.
Och ibland verkar tiden vara hopplös.
Hon ger bara upp en liten stund sen kommer styrkan tillbaka.
Karin är en människa som inte längre vill ha själslig smärta.
Den har hon fått nog av.
Hon klarar inte längre av själslig smärta.
Nu vet ni vart ni har mig.
En bättre dag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: