Jonathan och Sebastian

2011-06-19 @ 19:51:01

Älskade pojkar
Sebastian o Jonathan

Idag har jag pratat med mina älskade söner via skype :-)

De pratade på om allt de gjort och allt jag skulle minnas.
Speciellt Sebastian sa hela tiden Mamma husk att.....
Haha
Och båda pojkarna tycker om skype när man kan se mig och jag se dom.
Det är riktigt bra att det finns.

Jag talade om för Sebastian att jag tänkte komma till Danmark och ha dom i några dagar.
Och han tyckte att jag skulle komma hem till dom och se deras rum.
Fina älskade Sebastian.
Och sedan sa han: Mamma, ved du hvad jeg elsker dig.
Då vart jag tårögd och sa : Og jeg elsker dig.

Jag vill verkligen att jag ska hitta en lägenhet så fort som möjligt, jag ber varje dag snälla snälla, ge mig en chans att fixa till detta, att kunna bygga upp ett nytt liv.
Att kunna som de flesta föräldrar få träffa sina barn, och kunna ha sina barn.
Att få vara med i deras utveckling. 


Jag älskar er oändligt mycket vackra fina Sebastian och Jonathan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: