Så börjar det närma sig natta

2011-06-14 @ 00:15:10

Dagen började som i ett töcken.
Men sakta infann sig klarheten, på jobbet gick det inte lika bra men det artade sig till slut.
Så hade jag med mig en kladdkaka på jobbet idag, jag tror att det uppskattades.
Dels lovade jag det i Torsdags att jag skulle ha med mig en kladdkaka och dessutom igår så var det jätte skönt att bara baka något. Då gick ju ytterligare en halvtimme ifrån livet.

Igår pratade jag med mina älskade pojkar Jonathan o Sebastian via skype :-D
De var jätte glada att se oss och vi var jätte glada att se dom :-D
Så skönt att det funkar.

Annars har denna dagen bjudit på regnväder och en massa lägenhetsletande.
Jag hoppas på att kunna få något napp snart.

Och så har jag sökt på 2 vikariat med i Malmö.
Får se vad det leder till.
I morgon är det psykolog besök undra vad hon kommer att säga om allt detta.
2 veckor hinner att gå och jag kör på som att det hade gått 2 månader.
Och vid kl 16 är det dags för min lilla Sofia att sluta 3:an.
Stora tösen min.
Bilder måste jag komma ihåg att ta annars så blir jag arg på mig själv.
I bland kan jag vara väldigt glömsk.

Annars så försöker jag även att planera in en liten mini semester till Danmark och träffa pojkarna.
Det kan bli i början av Juli, om inget annat inträffar.
Och Sofia ska ju ner till sin pappa då med och umgås med honom, vackara Tess och underbara Emma :-D
Så givetvis hennes andra underbara släktingar där nere :-D

Nää nu måste jag försöka krypa till kojs och sova lite.


Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: