Så var jag här igen..

2011-06-13 @ 02:03:09

Nattugglan som inte kan eller vill sova.


Jag vill bara hitta lösningar, samtidigt vet jag att jag måste få sömn.
Jag vill att allt ska lösa sig snabbt som bara den.
Tålamod är något jag måste jobba med.
Ska upp om 5 timmar, och jag längtar till jobbet.
Där finner jag ro, där kan jag sitta och stirra på bilder och fixa dom.
Vet ni hur skönt det är att fixa något ibland?
När man inte riktigt kan rå på allt annat, så vet man att det här fotot kunde jag fixa.

Precis så skulle jag vilja kunna fixa mitt liv, lika enkelt som photoshop.
Inte för att jag alltid vill ha den utvägen jämnt, för jag tror att man måste lida lite ibland också.
Man uppskattar allt på ett annat sätt då.
Det tror jag iaf.
Men skicka ingen stämningsansökan om ni tycker att jag har fel.
Men bara en liten touch of photoshop i livet ibland skulle inte sitta alldeles fel.
Förmodligen mår jag en aning bättre sen senaste inlägget.
Eller jag vet att jag mår bättre.
Det är så skönt att kunna skriva av sig ibland.
Nu ska jag och mina huvudspöken gå och lägga sig.
Tröttheten börjar tillta, så det är lika bra att passa på så att man inte missar sömntåget.
Natt natt och god tidig morgon.

Ute med älskling i Vallvik
Önskar en tänkande Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: