Studenten o dagen efter ( fast inte för mig)

2011-06-16 @ 23:49:27

Ja vad ska man skriva om idag då?
Har inte varit myckte action här idag. Däremot var det mer drag igår, när Vickan o Hebbe tog studenten :-D
Och sedan var jag o Sofia in på schools out och kollade på b la Tove Styrke o Petter.
Åkte hem med Sofias kompis mamma och deras familj vid 21:20.
Kan lova att jag var trött o slut igår när jag o Sofia kom hem. Sofia med för den delen.

Så idag bar det av tillbaka till jobbet igen :-)
haha där satt jag mest o svor över att datorn strulade med mig.
Men tillslut så gick jag in o frågade en datahacker om hjälp..
Heheheehe och efter ett litet tag fick han den att funka igen o medans han satt på min plats o fixade,
passade jag på att gå ut i solen och njuta av en cigarett eller två.

I morgon blir det jobb igen fast bara lite över en halv dag.
Sedan ska jag kolla efter en tvätt tid för jag missade min idag.
Jag somnade på sängen och höll på att koka ris samtidigt. Inte lätt när man är trött.
Men allting gick bra iaf, det enda som behövdes göras var att göra nytt ris.

Och på lördag ska jag och Sofia ut till min Kusin Märta o hennes man Terje o sova över där.
Då ska även min moster Rut vara där :-D
Det kommer att bli roligt och mysigt, och säkerligen en massa myggbet rikare.
Tänkte avsluta här nu med en bild ifrån studenten och vad jag fick för kommentar på konsum idag.

Viktoria o Hebbe får åka fin bil med chauffören Johan :-D
Viktoria o Hebbes student, med Johan :-D
PÅ KONSUM IDAG...

Var in o handlade lite snabbt innan jag skulle bege mig hem efter jobbet.
Ställer mig i kön varpå en dam säger till mig, men har du bara det där får du gå före mig.
Nä då säger jag, det är ingen fara jag har ingen brådska.
Damen svarar att hon har all tid i världen o då svarar jag ja det har jag med för tillfället.
Sedan vänder hon sig om till mig igen och säger, Ja har du slutat skolan nu?
Varpå jag tittar förvånat tillbaka o frågar: Om jag har slutat skolan?
Ja säger damen.
hehe näää säger jag det var några år sedan jag slutade skolan, jag är 29 år..
Damen tittar på mig med stora ögon....
Nämen oj jaha så gammal såg du verkigen inte ut att vara!!
Hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: