I morgon blir det tidigt

2011-05-11 @ 22:46:08

Ja då sitter man här igen.

Vad har hänt sen sist. Ganska mycket och nästan ingenting.
Har blivit lite brun iaf, men det kan klassas som en arbetsskada *haha*
I tisdags så ringde doktorn till mig och mina provsvar hade kommit, det var ingen polyp utan det var rester ifrån missfallet. Och eftersom att jag har blött så mycket så tyckte de att jag skulle skrapas..
Äntligen tänkte jag. Ska jag få bli av med detta.
Så idag var jag ner och tog prover och de ringde sedan från hudiksvalls sjukhus och frågade vad mina värden var.
Blodtrycket var 110/75 och mitt blodvärde var 145. Så jag hade jätte bra värden.
Så i morgon kl 05 ska jag försöka gå upp för taxin kommer och hämtar mig 06:05.
Jag ska infinna mig på dagskirurgin kl 07:30 så ja lite nervös börjar jag bli nu.
Men det är mest för att åka själv och att vakna i tid.
Men det ska gå.
Syrran kommer och hämtar mig iaf :-) Skönt det.
Sen idag har jag varit på studiebesök på dibis, det är ett ställe där de scannar in gamla foton och retucherar bilderna lite grann. Och där ska jag ha min arbetsträning.
Tänkte det kunde vara skönt att sitta och fixa med sånt.
Och så var jag och tränade idag med Anna men det vart inget riktigt långt pass men det var skönt att komma iväg och göra något.. Sen blir det kanske inte riktigt någon träning på 1 vecka eller 2.
Ska höra med dom om det i morgon.
Nu kallar duschen och sedan sängen på mig.
Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: