Nananana Come on...

2011-05-25 @ 15:33:39

Sitter och filosoferar för tillfället.

Annars är jag i full gång med tvätten.
Ska ut till Åsbacka och träffa lite folk och hoppas på att få några skratt.
Sen blir det till att försöka få ekonomin att gå ihop, ja det eviga pusslandet.
Hoppas på att få några positiva besked snart.
Har ju börjat att jobba nu med på Dibis, just denna vecka går jag halvtid. Där sitter jag och fixar till gamla fotografier, roligt är det och trevliga medarbetare :-D
Så har jag ju tagit tag i mitt liv och börja motionera *sug på den ni* :-P
Det är oxå för sömnen skull som jag har börjat med det, men riktigt skönt är det.
Jag kan ju säga att jag smider medans järnet är varmt och hoppas att det inte hinner svalna.
Nu vart ni bra nyfikna va?? :-P
Mitt känslomässiga mående är för tillfället välbalanserat men alla problem försöker jag att hålla ifrån mig.
Så det kommer att komma sen istället. Inte bra det heller men det får vara så.
Huvudsaken är ju att livet rör sig framåt och inte still :-D
Nu så var det färdigbloggat för idag om inte något oväntat inträffar.
Heddå

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Ja jag blev nyfiken såklart :).

    Du motionera hihi mellan sovrummet o toan då eller ;). Skönt att du gör det och trivs med det. Hoppas du får sova mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: