Fredag gott folk.

2012-02-24 @ 13:17:57

Så var vi inne på en fredag igen. Skönt med helg så att man får vila upp sig lite, fast det brukar jag ju göra i vilket fall som helst.

Ska försöka ta mig in till stan idag en snabbis, och få lite miljöombyte. Det skadar aldrig.
Har väl inte så mycket att tillägga, men ville skriva av mig en liten liten sväng.
Sofia hon ska vara hemma hos Karos i helgen, hon åkte dit redan igår och sov där, tänk vilken tur jag har som har så fina vänner som hjälper mig.
Jag är så tacksam.
Tacksam för livet, tacksam för nära och kära, tacksam för naturen och vänner och djur.
Jag älskar livet fast att det inte är så lätt alla gånger, och jag är tacksam för att jag är just jag, och att jag har fått det liv jag har skapat.
Kärlek och lycka till er alla där ute <3
Njut av den tid vi har här tillsammans :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: