Så var det lill lördag?!

2012-02-29 @ 22:02:19

Idag har det varit en dag med lite smärta i kroppen o mycket smärta i själen.

Mina älskade söner finns med mig i varje andetag.
O samma med min älskade dotter Sofia.

Annars så har älskade Annika och Cornelia hälsat på hemma hos syrran och det var kul att träffa henne.
Så sitter jag här med en fruktansvärd längtan efter något jag bara smakat lite på. Undra om det kommer att komma mer?? Eller ska jag bara njuta av det som är för tillfället??
Många frågor men inget vettigt svar för tillfället. Det liksom kommer att komma som det är och det är bara att följa med i det som kommer.
Nä nu är det natta !
All kärlek till er alla, o Melle jag hoppas att du har friat nu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: