Torsdagnatt

2012-03-16 @ 00:29:48

Sitter vaken och filosoferar som vanligt, mycket tankar och om jag tyckte att tiden bara rann iväg innan så vette sjutton vad man ska kalla detta, tiden går ultrarapid. Om jag symboliserar tiden med vatten så kan jag säga att innan vattendroppen kommit ut ur kranen så har det förångats.

Finns så mycket jag vill skriva ut här men känner mig begränsad, när ska det släppa?

Så vill jag bara tacka alla vänliga själar som har bidragit med pengar till mina resor, jag har så svårt att veta hur jag ska säga och visa min tacksamhet. 
Nu är insamlingen uppe i 525kr. Och det är inte illa, jag är så glad. Och tänk vad mina söner kommer att säga, de kommer att vara överlyckliga.
Där känner jag bara kärlek och tacksamhet. 

Sedan så finns det ju mindre bra saker som händer och sker runt ikring mig nu, och jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa. 
Jag brukar lyssna, jag brukar ge förslag och tips. 
Men jag är rädd att det är förlorat.
Jag vet inte hur jag ska kunna hantera detta, och ju mer som händer desto mer konsekvenser blir det och de konsekvenserna får jag ta hand om fast de inte är mina.

Nä nu är det slappar dags för mig framför en film och ta hand om min egen värkande mage.
Det har inte släppt än, men jag avvaktar för det kan jag stå pall för. Iaf ett tag till.

Puss o kram och en massa kärlek till er alla, för det behöver alla <3 Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: